Dokumenti
Ponudbeni list – Usluge tjelesne i tehničke zaštite 2025
Specifikacija usluga TT zaštite 2025
Troškovnik usluga TT zaštite 2025
Poliklinika za zaštitu djece i mladih Grada Zagreba
Đorđićeva 16
Zagreb
OIB:81725888904
objavljuje
POZIV
za dostavu ponuda za nabavu
Usluga tjelesne i tehničke zaštite
UPUTE ZA DOSTAVU PONUDE
Sukladno čl. 15., st. 1. Zakona o javnoj nabavi (Narodne novine br. 120/2016), za procijenjenu vrijednost nabave manju od 26.540,00 eura (bez PDV-a) za robu i usluge, odnosno 66.360,00 eura (bez PDV-a) za radove (jednostavna nabava), Naručitelj nije obvezan provoditi postupak javne nabave propisane Zakonom o javnoj nabavi.
Postupak jednostavne nabave provodi se u skladu s Pravilnikom o jednostavnoj nabavi u Poliklinici.
1. OPIS PREDMETA NABAVE
Predmet nabave je nabava Usluga tjelesne i tehničke zaštite sukladno troškovniku i tehničkim specifikacijama.
Ponuditelj treba popuniti priloženi:
- Ponudbeni list
- Troškovnik – upisati sve jedinične cijene stavaka i ukupne cijene stavaka, kao i cijenu ponude.
Ukoliko ponuditelj izmijeni troškovnik koji se nalazi u prilogu dokumentacije o nabavi, smatrat će se da njegova ponuda nije sukladna dokumentaciji o nabavi, odnosno da je nepravilna. Takvu ponudu naručitelj će odbiti na temelju rezultata pregleda i ocjene.
- Procijenjena vrijednost: 23.500,00 eura (bez PDV-a)
- CPV oznaka i naziv: 79713000-5 Usluge tjelesne i tehničke zaštite
2. UVJETI NABAVE
- Način izvršenja: ugovor
- Rok izvršenja: 1 godina
- Rok valjanosti ponude: 30 dana od dana isteka roka za dostavu ponude
- Mjesto izvršenja: Poliklinika za zaštitu djece i mladih Grada Zagreba, Đorđićeva 26, Zagreb
- Rok, način i uvjeti plaćanja: Izvršitelj je obvezan poslati isključivo eRačun. Usluga se obračunava mjesečno za prethodni mjesec, prema stvarno izvršenom poslu. Naručitelj se obvezuje ovjereni nesporni dio računa isplatiti u roku od 60 dana od primitka računa.
- Cijena ponude: izražena brojkama, u eurima, nepromjenjiva, za cjelokupan predmet nabave, uključujući sve troškove i popuste. Ako se cijena u troškovniku i ponudbenom listu razlikuju, važi ona iz troškovnika.
- Kriterij odabira ponude: najniža cijena (bez PDV-a). Ako su dvije ili više ponuda jednako rangirane, prednost ima ranije zaprimljena ponuda.
- Jezik ponude: hrvatski jezik i latinično pismo
2.1. DOKUMENTI KOJE JE PONUDITELJ DUŽAN DOSTAVITI
- Izvadak iz odgovarajućeg registra (ne stariji od 3 mjeseca)
- Potvrda Porezne uprave o stanju duga (ne starija od 30 dana)
- Popis izvršenih usluga (najviše 2 usluge u vrijednosti procijenjene nabave)
- Važeće odobrenje/rješenje MUP-a RH za obavljanje djelatnosti privatne zaštite
- Dokaz o osiguranju odgovornosti iz zaštitarske djelatnosti
- Izjava o posjedovanju sustava radio veze ili ugovora s koncesionarom
- Izjava o posjedovanju CDS-a i sjedišta interventne ekipe u Zagrebu
- Ispunjeni troškovnik
Napomena: Predajom ponude, ponuditelj u cijelosti prihvaća sve uvjete iz ovog Poziva i dokumentacije o nabavi.
Naručitelj može isključiti gospodarskog subjekta iz postupka sukladno čl. 254. Zakona o javnoj nabavi.
3. PONUDA
- Ponuda se izrađuje i dostavlja isključivo elektronički na e-mail:
zdravko.miocevic@poliklinika-djeca.hr - Ponuditelj mora priložiti sve dokumente iz točke 2.1.
- Dokumenti se mogu dostaviti u neovjerenoj preslici (uključujući ispis elektroničke isprave).
- Naručitelj može naknadno zatražiti ovjerene preslike ili izvornike.
Rok za dostavu ponude:
20.06.2025. do 16:00 sati
Otvaranje ponuda nije javno.
Za vrijeme roka za dostavu ponuda, gospodarski subjekti mogu zatražiti dodatne informacije, objašnjenja ili izmjene, najkasnije 2 radna dana prije isteka roka.
Ako je zahtjev pravodoban, naručitelj će odgovor objaviti na svojoj mrežnoj stranici.
4. OSTALO
- Kontakt osoba za predmet nabave:
Zdravko Miočević
Telefon: 01/3436-578
Mobitel: 099-2126602
E-mail: zdravko.miocevic@poliklinika-djeca.hr - Obavijest o rezultatima:
Rezultati postupka bit će objavljeni na mrežnoj stranici Poliklinike.