Dokumenti

Ponudbeni list – Usluge tjelesne i tehničke zaštite 2025
Specifikacija usluga TT zaštite 2025
Troškovnik usluga TT zaštite 2025

Poliklinika za zaštitu djece i mladih Grada Zagreba
Đorđićeva 16
Zagreb
OIB:81725888904
objavljuje

POZIV
za dostavu ponuda za nabavu
Usluga tjelesne i tehničke zaštite

UPUTE ZA DOSTAVU PONUDE

Sukladno čl. 15., st. 1. Zakona o javnoj nabavi (Narodne novine br. 120/2016), za procijenjenu vrijednost nabave manju od 26.540,00 eura (bez PDV-a) za robu i usluge, odnosno 66.360,00 eura (bez PDV-a) za radove (jednostavna nabava), Naručitelj nije obvezan provoditi postupak javne nabave propisane Zakonom o javnoj nabavi.
Postupak jednostavne nabave provodi se u skladu s Pravilnikom o jednostavnoj nabavi u Poliklinici.

1. OPIS PREDMETA NABAVE

Predmet nabave je nabava Usluga tjelesne i tehničke zaštite sukladno troškovniku i tehničkim specifikacijama.

Ponuditelj treba popuniti priloženi:

  1. Ponudbeni list
  2. Troškovnik – upisati sve jedinične cijene stavaka i ukupne cijene stavaka, kao i cijenu ponude.

Ukoliko ponuditelj izmijeni troškovnik koji se nalazi u prilogu dokumentacije o nabavi, smatrat će se da njegova ponuda nije sukladna dokumentaciji o nabavi, odnosno da je nepravilna. Takvu ponudu naručitelj će odbiti na temelju rezultata pregleda i ocjene.

2. UVJETI NABAVE

2.1. DOKUMENTI KOJE JE PONUDITELJ DUŽAN DOSTAVITI

  1. Izvadak iz odgovarajućeg registra (ne stariji od 3 mjeseca)
  2. Potvrda Porezne uprave o stanju duga (ne starija od 30 dana)
  3. Popis izvršenih usluga (najviše 2 usluge u vrijednosti procijenjene nabave)
  4. Važeće odobrenje/rješenje MUP-a RH za obavljanje djelatnosti privatne zaštite
  5. Dokaz o osiguranju odgovornosti iz zaštitarske djelatnosti
  6. Izjava o posjedovanju sustava radio veze ili ugovora s koncesionarom
  7. Izjava o posjedovanju CDS-a i sjedišta interventne ekipe u Zagrebu
  8. Ispunjeni troškovnik

Napomena: Predajom ponude, ponuditelj u cijelosti prihvaća sve uvjete iz ovog Poziva i dokumentacije o nabavi.

Naručitelj može isključiti gospodarskog subjekta iz postupka sukladno čl. 254. Zakona o javnoj nabavi.

3. PONUDA

Rok za dostavu ponude:
20.06.2025. do 16:00 sati

Otvaranje ponuda nije javno.

Za vrijeme roka za dostavu ponuda, gospodarski subjekti mogu zatražiti dodatne informacije, objašnjenja ili izmjene, najkasnije 2 radna dana prije isteka roka.
Ako je zahtjev pravodoban, naručitelj će odgovor objaviti na svojoj mrežnoj stranici.

4. OSTALO

Skip to content